ŻEL POD PRYSZNIC LE PETIT MARSEILLAIS MIĘTA I CYTRUSY

Rewelacja. 
 Mój mąż nie zawiódł się  na tym żelu ani trochę. To było miłe zaskoczenie. Przede wszystkim zapach. Rewelacja.Energetyzujący, orzeźwiający, świeży. Wydajny. Jedna kropa wystarczy na umycie całego ciała. Długo utrzymuje się na skórze.  Ładnie się pieni Chce się jeszcze więcej. Wygodne opakowanie.Zapach, idealny dla mężczyzny. Tak stwierdził mój maż .
Żel Mięta i Cytrusy posiada niezwykle energetyzujący i pobudzający zapach. 

Poręczna butelka i duża wydajność na pewno przypadną do gustu każdemu mężczyźnie. Polecam!!!!!!


Mięta i cytrusy to silnie energetyzująca kompozycja, mięta silnie odświeżająca w połączeniu z pobudzającymi cytrusami to naprawdę super połączenie.Z  ogromną przyjemnością  sprawdzę także pozostałe produkty .

Poznałam opinie kilku mężczyzn i każdy z nich jest tak samo zadowolony nowymi produktami  , rewelacyjne zapachy,duża butla ,i oczywiście wydajny .
Le Petit Marseillais Żel pod prysznic Mięta i Cytrusy łagodnie oczyszczą ciało, twarz oraz włosy. Po prysznicu skóra staje się nawilżona, włosy wzmocnione, a łatwa do spłukiwania piana pozostawia odświeżający i energetyzujący zapach. Żel nadaje się do każdego rodzaju włosów. pH neutralne dla skóry. Testowany dermatologicznie. Biodegradowalna baza myjąca. Wzbogacony o składniki nawilżające pochodzenia roślinnego.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

D-L Methadon mój partner w walce z rakiem cz I

D-L Methadon mój partner w walce z rakiem cz IV

Kapsułki Vizir Go Pods